My day!

Hallå!

Som en start för den nya bloggen så tänkte jag berätta lite om idag!
Alarmet ringde vid 8 tiden imorse, då gick jag och Tim och åt lite frukost och gjorde oss redo inför dagens arbete!

Vi började kl 9 då vi först fick stapla en hel del ved, sen efter det så åkte vi ner till högen med alla träd som ska bli ved och körde träden i en slags ved maskin, efter det körde vi veden till huset där vi jobbar och staplade det, sen gjorde vi om det några gånger fram tills vi slutade vid kl 6!

Efter det blev det att handla lite gott till filmen vi ska se ikväll.
Just nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma med bilen så jag kan hälsa på älskling en snabbis och utföra lite ärenden imorgon bitti innan det är dags att jobba!

Ha en riktigt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0