Hemma igen!

Hejsan, nu är vi hemma igen efter en hel dag i västerås med älsklingen min och hennes mamma! Vart en riktigt trevlig dag med lite påfyllning i garderoben! Vi började dagen med shopping i centrum, var så länge sen jag var där och shoppade så allt man såg var verkligen nytt, annars kan man ju känna att det oftast är typ samma saker!
 
Men efter vi vart i centrum och shoppat så åkte vi till erikslund och började med att käka på max! Provade lyx shaken för första gången och den var riktigt god! Efter vi käkat på åkte vi vidare till djur affären och köpte lite prylar till lilla Rio! När vi var klara i djuraffären så åkte vi och shoppade vidare i erikslund sen avslutade vi dagen på IKEA! bilder på de nya kläderna kommer strax!
 
vart en super trevlig dag! Och äntligen fick jag shoppa, Gud vad jag har längtat, nu längtar jag till nästa vecka då det blir shopping i Stockholm istället!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0