Ego 2013

Timpa kom förbi när jag var hos älsklingen min och plockade upp mig, sen åkte vi till donken och käkade lite, efter det åkte vi och köpte lite gott nu till kvällen! Haha gick med hundarna och såg att korskrogen hade sitt egna "badhus"
 
nu ska vi titta på "ego" och för er som inte har sett ego så kan jag säga att ni verkligen har missat något, det är en grymt bra film som handlar om hur snabbt livet kan förändras, man får följa en kille från Stockholm som gillar att gå ut med sina vänner och han är duktig inom musik men han vågar inte riktigt ta steget och visa upp sig inom musik världen, men mer tänker jag inte säga för då blir det inge kul för er som inte sett filmen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0