Älskling du är mitt liv

Hejsan! Åkte in till stan lite snabbt på lite ärender med Victor, sen åkte vi hem igen! Efter det så badade jag och älskling lilla Rio! Han ser typ ut som en liten råtta när han blir blöt.. Sen kom Alex förbi en stund och sa hej, har inte träffat han på typ 100år så det va kul att få träffa han en stund!
 
nu har vi laddat upp med glass, chips, natcho, ostdipp och guacamole! Så ska vi titta på "den bästa sommaren" med Kjell Bergqvist!
 
Vill bara passa på och säga att jag är världens lyckligaste killen då jag har världens underbaraste flickvän! Du är helt underbar gumman! Du betyder så otroligt mycket för mig! Vad skulle jag vara utan dig?! Älskar dig mest av allt baby!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0